Hranom do zdravlja: Koraba

Hranom do zdravlja: Koraba

Koraba spada u porodicu kupusnjača, otporna je dvogodišnja biljka koja se najčešće uzgaja kao jednogodišnja. Sliči repi i može biti bijele, ljubičaste ili zelene boje s tamnozelenim listovima. SALATA OD KORABICE S VOĆEM Korabice oko120-150 ogulite, narežite na tanke ploške, a zatim na rezance. 300 g naranče ogulite nožem pa potom nožem između kožica naranče odvojite kriške a preostali dio sok ocijedite u zdjelicu za dresing , 40 g suhe smokve narežite na komadiće, a 50 g zelene salate kristalke na rezance. Za dresing uzmite 30 ml maslinova ulja pomiješajte s ocijeđenim sokom od naranče Narezanu korabu, naranču, smokvu i zelenu salatu prelijte pripremljenim preljevom i promiješajte. Poslužite posuto grubo sjeckanim orasima. LAZANJE S KORABICOM 800 g korabice i 400 g mrkve ogulite i narežite na tanke ploške. Na 30 ml maslinova ulja pirjajte 200 g poriluka rezanog na ploške potom dodajte korabu i mrkvu lagano posolite, podlijte vodom i pirjajte dok povrće ne bude napola kuhano. Rastopite 50 g maslaca dodajte 50 g brašna, kratko popecite, a zatim ulijte 600 ml toplog mlijeka i kuhajte na laganoj vatri oko 10 minuta uz stalno miješanje pjenjačom. Dodajte soli, bijeli papar, naribani muškatni oraščić. Kad se malo prohladi u pripremljeni umak beschamel dodajte 200 ml vrhnja, žutanjka i 50 g naribanog parmezana i žlicu nasjeckanog začinskog bilja / bosiljka, timijana, kadulje i promiješajte da dobijete umak Morny. Pripremite oko 500 g listova za lazanje sa špinatom, 300 g mozzarelle narežite na ploške. Vatrostalnu posudu premažite sa 20 g rastopljenog maslaca i nekoliko žlica morny umaka. U vatrostalnu posudu slažite listove lazanja, potom nadjev od povrća zatim ponovno umak morny, ploške mozzarelle , prstohvat do dva sira ribanca i 5-6 cherry rajčica rezanih po pola.. Ponovno stavite sloj lazanja, i ponovite postupak….Završite slojem lazanja koje prelijte umakom, rasporedite nekoliko rezanih cherry rajčica i pospite sa 30 g naribanog parmezana. Lazanje pecite u pećnici zagrijanoj na 170 - 180°C oko 30 minuta. Lazanje malo ohladite, narežite na manje ili veće kocke i poslužite uz ribani parmezan i naravno čašu žlahtine….guštajte

Suvremeni se čovjek sa svojim strahom od bolesti bori na različite načine: terapijama vitamina, preparatima za izgaranje masnoća i detoksikaciju tijela sumnjive kvalitete, dijetama i drugim načinima. No ima i onih koji su odavno shvatili da pravilna ishrana i kretanje mogu povećati kvalitetu života.

Kako se zdravo hraniti, koje namirnice će naš organizam učiniti "sretnim"? O tome svake nedjelje u 10:15 govori naš poznati kuhar, gastronom, veliki poznavatelj tajni kulinarstva, stručnjak za suvremene i tradicionalne kulinarske trendove, Damir Perman.

O emisiji Hranom do zdravlja

Kako se zdravo hraniti, koje namirnice će naš organizam učiniti "sretnim"? O tome je u ciklusu emisija za Radio Rijeku govorio naš poznati kuhar, gastronom, veliki poznavatelj tajni kulinarstva, stručnjak za suvremene i tradicionalne kulinarske trendove Damir Perman.

Pročitaj više

Komentari

Hranom do zdravlja
Hranom do zdravlja

HRT – Radio Rijeka — Život, mozaik

Kako se zdravo hraniti, koje namirnice će naš organizam učiniti "sretnim"? O tome je u ciklusu emisija za Radio Rijeku govorio naš poznati kuhar, gastronom, veliki poznavatelj tajni kulinarstva, stručnjak za suvremene i tradicionalne kulinarske trendove Damir Perman.